Wednesday, February 23, 2011

WEDNESDAY YANG TAK BERAPA NAK WORDLESS

Posted by makcik rehan KJB at 12:26 AM
Nak montah jingga dah haku buat entry Bandung weiii...









Sebahagian daripada juadah yang kami cekik masa kat sana.
Ada belambak lagi, tapi aku tak ambik gambaq. Maaaalas!

Local cuisine tak sedap sangat tau,
kalau jenis lidah ko tu totok sangat dengan masakan melesya,
memang payah nak pergi jauh.

Contoh paling diva adalah hadek aku sendiri.
gatai order spaghetti citarasa Indonesia,
gatai order bento citarasa Indonesia,
rasa sesudu, pastu buat muka kelat... aku tampor karang!

Bila tak abih makan,
mulalah punggah masuk pinggan aku.

Dah tu sapa yang buntal??
Hakoooooo jugek!!




Eh, tetiba aku ngidam nak makan kat Sankuriang!
.






3 comments:

TheChekJah on February 23, 2011 at 1:07 AM said...

tetibe je jadi lapo giler... makanan tu nampak memanggil-manggil jah..

Me on February 23, 2011 at 8:26 AM said...

wah.. mcm heaven je mknn2nya... siap mkn dlm kuali ye...

Ealyie on February 23, 2011 at 10:32 AM said...

eh eh..
mcm carbonara yg selalu ko buatkan mencah nok.. hehe..
tu jus alpukat eh?

ShareThis