Wednesday, March 9, 2011

ELEHHH... SENTAP KUNUN!

Posted by makcik rehan KJB at 11:45 AM
Asal aku sebut yang itam-itam jer,
ader jerla orang yang nak terasa... sentap-sentapanlah kunun ko ekk...

Time aku sebut pasal gajah putih yang terkangkang bawah katil tu,
takde pulak ko nak terasa eh?
padehal... kat situlah saham ko paling beso tau!
ko punya pasallah tau, sekian beso punya gajah aku terpeleot terbeli
cair taik telinga aku dengar kutukan para feminat [eh, retis eh aku?] saban hari!

Haaa... nahlah... buat sesapa yang kununnya tak tido lena malam tadi kanns...
termimpi-mimpi JAGA ITAM aku semalam kanns....

.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


























Sian jaga itam aku... kuyak-kuyak baju dia weiii
takpalah...sesuailah dengan rega dia kannss...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



































Dan sesuai jugaklah dengan tugas dia kannns...
menjaga bilik resia aka studio jahitan aku yang hazabaijan ni kannss...




























Sekarang baru hangpa suma tau pasai apa 2,3 menjakni...
aku dok gila meroyan menjahit tak tentu hala sangat kanns...
ada krosi baru la weiii.... hazab pon hazablahhh...
janji aku pon buleh duduk pusing-pusing feeling-feeling boss besau
macam kawan aku akak jenjarum sorangni....


*setengah hari aku nak upload gambaq 4 kepingni weiii!!!




3 comments:

TheChekJah on March 9, 2011 at 12:18 PM said...

murah tu... mcm tk caye je ade jaga harga camtu.. hehe

teacher bonda on March 9, 2011 at 12:19 PM said...

murahnya kak rege kusi boss tu..

NEEZAneedles on March 9, 2011 at 12:24 PM said...

ya Allah, best nyer.. murah gilerrr.. berkali-kali-kali ganda tu dengan harga kita punya.. hehehe..

ShareThis