Tuesday, March 8, 2011

HARINI DIJANGKA SIBUK

Posted by makcikrehan KJB at 9:01 AM
Sebab aku ngurusin pelawat yang datang bertandang ke PID
sesuai dengan kesibukan aku,
aku pertontonkan yang indah-indah saja untuk halwa mata korang :-)


Setelah melihat gambar-gambar di bawah,
Berkatalah yang indah-indah supaya aku tak kecik hati,
dan tidak mematahkan semangat aku untuk terus berjuang di arena perjahitan ;-)





























Yangni plak projek kain perca tak tentu hala
sampai patah jarum aku punya tujal nak jahit pot holder nih!






































-scheduled entry-







3 comments:

Me on March 8, 2011 at 12:24 PM said...

10 bintang utk kawan ku MR.. ko mmg GIGIHHHHHH... bukan setakat kejelitaan je terserlah... malahan kegigihan juga terserlah... (eden bg poji pojian nie.. dgn harapan sepasang pot holder yg BARU sampai rumah eden 2-3 hari lagi... muahahahhaha)

teacher bonda on March 8, 2011 at 12:36 PM said...

ko mmg berbakat ka..aku jait baju..semedang lmbt siap tau..kunun2 bz thp PM..hihii

nadja on March 8, 2011 at 5:00 PM said...

dimanakah nama ku telah dihilangkan.. waaaaaaa nih yang nak nanges nih..kak memang lawa kak seluar bebudak tuh .. nak tempah satu eh dua lah.. anak dah dua.. hehehe boleh ker.. macam mana hantar postal order ker, pos laju.. nanti bg tau la eh..

ShareThis