Friday, March 25, 2011

Kids Say The Darndest Things!

Posted by makcikrehan KJB at 4:25 PM
Lunch tadi aku jumpa teman realiti aka teman sejawat

Macam biasa, apabila dua ibu 'genit' ni berjumpa
agendanya tak lain tak bukan... melampiaskan napsu tembolok sudah pasti punya
beliau itu kan sedang kaya raya... sampai buang-buang duhet dalam tong sampah gittew
makanya beliau itulah yang membelanja aku makan hayam goreng kedai merah tadi :-)
terima kasih banyak-banyak... kenyang sampai ke malam la harapnya :))

Turut serta dalam aktibiti tengahari tadi adalah anak bujangan beliau
serba lengkap berbaju pepel seperti ini...

Cumanya tadi Imam Kg Gumutni tak pakai kepiah hehe...































Kaki terkepak lagutu mengingatkan aku kepada seseorang diseberang laut sana
gaya tendangan kuda katernyerr... :))

Selesai menjamu selera di kedai merah,
kami kembali ke haluan masing-masing...

Budak di atas bersama maminya menaiki komuter untuk pulang ke Tg Malim
sementara aku, kembali ke pejabat... bentang sejadah... ambik beg telekung.....
bentang sejadah betul-betul bawah ekon... letak beg telekung kat hujung sejadah...
lalu kebabom baring atas sejadah dan tido berbantalkan beg telekung :))

Bangun dari tido tengok jam dah pukul 3
kalut-kalut bukak kunci pejabat
tune muka bagi garang, dan duduk mengadap fesbuk durjana seperti sediakala

Tiba-tiba.... tett.... tettt!
sms masuk....



























Wakakakakakakakaka!

Ni kalo Tok Laki aku baca niiii... kompom beliau gelak sampai senak perut punya
elok sangatlah korang dua orangni.... sama naik je gemoknya!


Untuk mereka yang RAM agak selow :
Kalep tipon Nenek dia aka Hajah Norlia
dan bercerita kepada nenek...
Naik komuter... jumpa kawan Mami yang gemuk sikit je....
Mami gemuk banyak.





0 comments:

ShareThis