Saturday, March 12, 2011

SILENCE SATURDAY

Posted by makcik rehan KJB at 10:47 PM
Wahhh... semakin hebat kosakata Londong aku kanns ;-)

Sampai harini aku tak berjaya lagi buat entry Wordless Wednesday macam korang
asal hari Rabu jer, tenet aku biol... asal tenet biol jer mesti hari Rabu
abih camana kan? memang kompom aku wordless la jadinya kanns

Silent Saturday pon kira buleh la kannns...


























Siang tadi aku pi paso malam Jalan TAR dengan adik aku dan Mencah
lamaaaaaaa sangat dah aku tak mencari pasal  kat tempat sesak lagu tu tau
selalu tu aku soping kat Pavillion jer kanns... hakk tuihh!

Muahahahhaha....


.

0 comments:

ShareThis