Tuesday, March 22, 2011

The Usual Me

Posted by makcik rehan KJB at 8:08 AM

























Seminggu ada 7 hari.
Dalam 7 hari tu kan, 1 hari jer yang aku agak rajin tau. Bakinya adalah malas.
Yang diatas tu adalah salah satu episod malas aku.

Milo aku berketul-ketul dan berkeladak sebab aku malas nak masak air panas.
Aku pakai air dalam termos yang dah sejuk!
Bubur tu beli malam hari kat Mekdi, tapi hanak2 ni kenyam takmo makan.
Esoknya aku panaskan balik paksa depa makan.
Tepi toast tu ada apple pie separuh, Mencah tak abis makan.
Aku panaskan balik jugak. Tapi tong sampah yang makan.

Itu jer nak cita.
Tak leh taip panjang-panjang,
aku sibuk berangan.






0 comments:

ShareThis