Friday, April 15, 2011

Countdown

Posted by makcikrehan KJB at 12:10 PM
Harini 15 April dah
tak caya kalu, pi tengok kalendar...
kalendar kertas aku dah habih Nabil hangkut buat jamban
so aku ada kalendar kat komputer jerla...

























Mari buat analisa :
  • 15 April kaler biru tu tarikh harini. Dah tengah bulan noks, gaji bulan lepas masih haremmm!
  • Yang bulat-bulat kaler merah tu cuti weekends
  • Yang shading kaler merah tu belen hari berkerja di bulan April.

Ngam-ngam soi tinggal 10 hari jer lagi nak keja
last day aku kat sini on paper is 2 May
  • 1 May is Labour Day. Jatuh pada hari Ahad
  • 2 May is cutila kan? subtitute semalam punya cuti... betul?

3 tahun aku buleh steady meratib di PID
tetiba nak ngabihkan 10 hari ni aku rasa meloya yang hamat!







0 comments:

ShareThis