Wednesday, April 13, 2011

Jadual Pagi-Petang-Malam

Posted by makcik rehan KJB at 2:58 PM
Last aku main jadual-jadualni masa form 5 kot
Best student la katakannnn... study ikut time hokay... hakkktuih!

Anyway, soon kan, aku kan nak dok mengerimput kat romah 24 jam
aku rasa macam perlu je buat jadual harian walaupon kedengarannya agak poyo kan
kalau tadak jadual poyoni.. aku bukan apa...
aku takut haku dan hanak-hanak tak mandi seharian!

Mari bantu Makcik poyo korang mengisi jadual harian
yang bakal berkuatkuasa mulai 2 May 2011























Jadual aku ada 3 sessi hokay - Morning, Afternoon, Night
macam kanak-kanak pi sekolah jugakla...
pagi pi skolah kebangsaan, petang ada KAFA, malam pi ngaji dengan mustaza

Masalah negaranya skang kan,
aku tatau apa aku nak isi dalam jadual poyo aku tu!




0 comments:

ShareThis