Tuesday, May 31, 2011

4 Ketui RM 2.69

Posted by makcikrehan KJB at 12:43 PM
Buat apa aku nak susah payah menyukat, menguli, menggentel, kuar-masuk peti ais?

Di Malaysia... diulangi di MALAYSIA... (khasnya di Rawang)
4 ketui croissant buleh tahan besor ni aku buleh beli dengan harga RM2.69
Diulangi... 2 hinggit 69 seng!

*Tah batak apa aku harini tah, asek nak mengulang statement
























Harga asal adalah 4 ketui = RM3.49
Tapi kalau kau menebeng kat kaunter bakery Tesco Rawang pada pukul 9 malam ke atas....
Kau dapatlah harga macamni....


RM2.62 sahaja!
























Aku anak beranak memang gila croissant,
takyah buat puding ker, caramel ker (apakah?), marble kek ker (apakah??)
So good so you can even eat it on its own! ---> pinjam tagline Gardenia

Aku beli 2 bekas = 8 pcs
balik rumah terus hadap 2,3 ketui
esok pagi hadap lagi 2,3 ketui... habis!

Pagi tadi Mencah tanak makan bihun gorem cap bintam yang aku masak,
lari pegi dapo selongkar cari croissant 
Mamaaaa... Aisyah nak makan kosenn!
Ha minggu depanlah pulak Mama pi hangkut kosen yer nak yerr...


Dengan iniiiiii.... tambah lagi 5 bulan tempoh pertapaan BM aku. Kahkahkahkah!




0 comments:

ShareThis