Monday, May 9, 2011

Bagi Aku 15 Minit Ehhh....

Posted by makcikrehan KJB at 2:38 PM
Pukul 2 lebih dahni.
Aku dah kenyang, 2 kali makan.
Sekali suap Mencah, aku pon makan.
Pastu Asrap bangun tido suap dia pulak, aku pon makan.

Mujurla anak 2 jer. 2 kali jerla makan.
Kalau anak 4, atau 5 atau 6?
Give me 5 Enot!

Aku terharu pagi tadi... adala hamba Allah ummat Muhammad sorang tu
admire dengan kegigihan aku memasak katanyerr...
aku punya terharu sampai rasa nak bagi free 5 pasang kain cotton polkadot kat dia

Akuni kan spesis batak kena puji
dan-dan tu aku pi Paso Borong Selayang, pi beli bahan-bahan nak menunjuk terer memasak lagi
untung-untung buleh masuk Masterchef kanns...

Tak sampai lima minit, nahhh... siap!

























Ehhh... silap! silap!
Mee Kari tu bukan aku yang masak hehehe...
Itu Nenek Onah yang buat sempena hari ibu semalam hehehe

Aku tak jadi pegi Paso Borong Selayang, cuaca panas lah!
nak pi kedai Muthu depan romah ni pon berchenta,
inikan pulak nak bawak keta pi paso borong bagaiiii
sembang buleeehhh!! muahahahahha....


Nahhhh!
Ini yang aku hadap sampai 2 kali dengan kanak-kanak sat tadi.
























Amacam noks, nak ambik aura aku lagi ker?
Tu kicap 5 titik atas pinggan tu trademark tu weiii...

OK, cukup dah dose untuk hari ini yer para feminat
aku nak padam dah laptopni pasni
tugas seterusnya adalah mengemudi kapal bersama kanak-kanak
aku kan nakhoda!




0 comments:

ShareThis