Saturday, May 21, 2011

Chop Chop Chop

Posted by Raihan at 10:58 PM
Babytv punya pasal...

Aku tengah masak kat dapo, Mencah lari datang kat aku bagitau nak menan chop chop chop.
Apekemende menan chop chop chop nih? 
Macam dalam Babytv tulah Mama.... 
Ader chop chop chop bunga-bunga warna biru dengan merah.

Sekali aku buat derk jer.

Masalahnya dia hadap Babytv tu selagi mata celik. 
Kartun tu pulak ulang tayang tah baper kali sehari. 
Asal kuar jer kartun tu dia tunjuk kat skrin tv... yang tulah chop chop chop tu Mama!

Pastu, asal aku kuar rumah nak pi pos barang ker, 
nak pi kedai ker... dia sanggup tak ikut, janji Mama belikan menan chop chop chop.

3,4 hari gakla dia tuntut menan ni. Malas aku nak pi cari..
Kedai tu kat Pekan Rawang. Saja-saja nak ke sana memang aku tak kuwaser. 
Sampailah hari Rabu aritu, aku pi bank nak bayo utang piutang keliling buah pinggang...
aku singgah la kedai cina jual barang serba makneka tu
Belikanla mainan stamping katun comey-comey yang buleh chop chop chop
Punya dia nak sangat menanni sampai sanggup ugut aku.. 
Kalau awak tak beli Mama, saya marah awak nanti! 
Sabo jerla anakkkk...
























Murah-murah jer weiii... satu chop tu 50 sen jer. 
Aku ambik 3 bijik. Pastu aku ambik satu set yg ada 5 stamping tu rega 2 hengget 90 sen. 
Main 2 hari jer, pastu sepah entah kemana-mana hala!




0 comments:

ShareThis