Tuesday, May 24, 2011

Mari Membeli Dan Membelah Di Rawang

Posted by makcikrehan KJB at 8:30 AM
Entry ini tiada kaitan secara zahir atau batin dengan mana-mana pihak
sebagaimana 'sucinya' kisah kambing putih dan kambing hitam semalam,
begitu jugalah 'kudusnya' entry aku hari ini... kah kah kah!

Aku malas nak batak-batak tangkap gambo shopping mall terhebat di Rawang nih,
cukuplah sekadar aku membatak tangkap gambo barang baek di dalamnya
yerlah tu...tangkap gambo bangunan is very the batakkkk...
yang ko bongkok-bongkok tangkap gambo barang is no batak plak ekk...

Lepas tersiar gambarni,
harapnya dapatlah gajah mata biru aku tu hibernate dengan tenang bawah meja
(dah tukar lokasi okay, bawah katil dah makin sempit)





























Walopon tak sama macam aku punya... (aku punya lagi vogeh hokayyy ~ tanak kalah!)
kira habis branded dah ni... beza dgn aku punya takat takde dispenser jer
Sudah-sudahla pujuk aku suruh letgo breadmaker aku weiii....
Tudia adik kepada BM aku dah masuk Tesco... cepatlah pergi beli yer
Lokasi kejadian adalah di Tesco Rawang, Tesco Melbourne aku tak jaga!


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Tetap nak tepek gambo tanak kalah! kahkahkahkahkah!




































p/s : Tini, cepat talipon Tesco KB!



1 comments:

Izni Hafiz Abdul Rashid on August 4, 2012 at 11:02 PM said...

di Rawang, kat mana tempat yang murah untuk shopping barang rumah, or barang elektrik...

ShareThis