Thursday, May 19, 2011

Sawan Jarum

Posted by makcik rehan KJB at 8:23 AM
Episod menyawan (bukan mengawan) seterusnya adalah menjahit
Pandai tu tidak, tibai memandai tu bulehla.

PS dah bagi greenlight sanggup jaga anak on weekends kalau aku nk pi kelas
ada dah 2,3 buah akademi fashion (akademi hokehh... tak hagak-hagak!) yang aku dah call
tapi setakat call... pastu sembang kencang jer lerrr... pegi belajarnya harammm!

Bila Mak aku tengok kain-kain Bizkizz yang sebeban nih,
Mak aku sound direct... bila hang nak jahit?
tak kan semuani hang nak buat sluaq katok hang saja?





























Makkk... sentap ai Mak...
Kain LV tu Makkk... tak kan la nak buat sluaq katok ja...

Hari-hari aku menebeng depan lappy kelebek tutorial, penuh tawaduk... sambil berangan :-p
Baca buku nak SPM dulu pon aku tak tawaduk laguni
Tapiii... takat tawaduk masa baca kat internet jerla....
pastu aku kirim salam di angin lalu jer kat tuto-tuto tu semua

Mak aku suruh aku bermain dengan lebih kerap dengan jarum jahit aku tu
Sukacita diperjelaskan disini... main dengan jarum mesin jahit yer tuan-tuan dan pompuan
bukan dengan jarum lain yerr... sila istigfar, aku taula harini hari Khamis ;-)

Aku bukan takmau masuk gear satu dalam arena mami jarum dan benangni
Tapi banyak sangat dugaan depan mata la weii
Malas dah aku bagi senarai penuh dugaan-dugaan tu...
Pembaca budiman semua dah buleh agak kanns (cewah, budiman pulakk)
Cuma ada satu alasan aku belum guna...

























Gajah putih yang sekorni... dari mula aku beli sampai skang,
nak pasang benang pon aku tak lepas!

Apa kes?



0 comments:

ShareThis