Tuesday, July 12, 2011

Kulaan Meniaga

Posted by makcik rehan KJB at 2:55 PM
Bertabahlah wahai pembaca,
Mingguni bakalan penuh dengan iklaneka utk kawan-kawan dan kulaan

Yang ni iklan untuk kulaan pulak, yakni hadek aku sendiri
Silalah memandang ya :-)































Personal opinion, kuih yang tiap-tiap tahun aku beli dari dia adalah :
1. Tart Gunting
2. Marble Delight
3. Tart Nenas (yerrr.. aku gila tart!)
4. Coklat Chip
5. Makmur Nenek

Yang lain-lain aku tak beli... aku bantai dia punya ajer masa balik kampung! Wakakakaka!!



Masuk tahun ni, dah tahun ke-3 adik aku meniaga kuih raya :-)
Sapa nak soal siasat lebih-lebih sila add beliau di fesbuk : Hijau Langit Langit
Lepastu ko tanyalah apa saja yang ko nak tanya yaaaa...




4 comments:

Ina Hashim on July 12, 2011 at 3:38 PM said...

Rehan,

boleh dipos ke kuih raya ni sumer?

makcik rehan KJB on July 12, 2011 at 3:41 PM said...

Ina dok mana? Kalau area KL nnt dia pass by hand. pos pon buleh :-)

Ina Hashim on July 12, 2011 at 4:06 PM said...

Rehan,

akak kat Perak. klu beli borong ada diskaun tak :)
klu dpt sampel dulu lagi best,boleh kasi opismet rasa dulu

makcik rehan KJB on July 12, 2011 at 4:56 PM said...

Kak Ina, nanti i roger tokey ekk.

ShareThis