Thursday, July 28, 2011

Malasnya weiii....

Posted by makcikrehan KJB at 1:12 AM
Sapa mau, pegilah tengok gambo Betnam kat Fesbuk aku.
Aku bizi mencari rejeki, tak dan nak mengarang esei macam selalu dah
Sapa belum friend, sila friend sama ai dulu hokay
Gambo-gambo adalah private for friends only
Supaya 'secret admirer' ai tak leh skodeng ai.... :))


Nahhhh 2 keping!
 


















































Buat tatapan mereka-mereka yang 'Saya takde fesbuk, saya OK' tuuuuu :))








3 comments:

TopsyTurvyMum on July 28, 2011 at 7:49 AM said...

Aku syak 2 keping gambo ni la yang paling cun kann? kan?

-dari salah sorang 'saya takde fesbuk, saya OK!'-

makcikrehan KJB on July 28, 2011 at 8:43 AM said...

mestilahhhhh! yangni jer yg berkualiti ala2 DSLR tau. yang lain2 kualiti mcm kamera filem tahun 70an!

SYANI on July 28, 2011 at 10:04 AM said...

Hang pi sana dengan sape? Apa yang best kat Vietnam tu?

ShareThis