Friday, July 1, 2011

Once upon a time. A long time ago... pandai-pandai ko la nak paham!

Posted by makcik rehan KJB at 11:03 PM




5 comments:

Adrina Adi on July 2, 2011 at 11:39 PM said...

hahaha.. lawaknya Mencah. last2 boleh tak awak bacakan.. memang dia bahasa kan awak kat ko yer rehan?

TopsyTurvyMum on July 3, 2011 at 11:15 AM said...

TTD: Tu anak Makcik Rehan eh? si Juri.

Aku: Juri tu ayah dia laaa hahaha..
Sessedap rasa jerr

Sama la macam ko, main hentam je nama orang.

makcik rehan KJB on July 3, 2011 at 1:52 PM said...

ye kak ed, dia memang saya awak dgn orang. bahasa melayu peringkat tertinggi kekdahnya. woi korang jgn terpesona konon2 ank aku pandai baca weii. sepatah haram taktau baca, itu dia main hantam kromo main sebut apa yg dia copy kat tibi!

makcik rehan KJB on July 3, 2011 at 1:54 PM said...

Juri tu bapak aku lah Leman oii. Eh Leman pulak. Murad ke ke sofian nama ehh... lupa sudah.

TopsyTurvyMum on July 3, 2011 at 7:24 PM said...

Bukan Leman la...So'od!

ShareThis