Sunday, July 31, 2011

Orang lain dah ke bulan, tapi aku masih melayan sawan....

Posted by makcikrehan KJB at 11:35 AM
Kakak, buleh saya join?


































Marilah adik, berdua kan lebih baik.





































Sedap. PS kata, kalah Nasik Ayam Traffic Light Sungai Choh!




























Nasib baik bini aku dayet. Buleh aku tibai secara solo :))
































Tudung hitam itu Kak Ina, Baju merah itu husband dia. Kedua-dua baju biru itu tak terlibat dalam filem ini ;-)































Lokasi adalah Restoran Nasi Ayam Gemas yang dimiliki bekas jiran sepejabat di PID dulu.
Ya... Kak Ina Pejabat Pos Rasa dah bukak kedai makan. Dan aku sungguh jeles :((
Aku berenti keja dulu dari beliau, beliau berhenti tak lama selepas aku...

Tapi kini beliau sudah dua bulan berniaga nasi ayam secara franchise.
Kedai beliau 2 tingkat, cantik dan stylo. Terletak di Batangkali. Berdekatan Pasaraya Econsave.
Terpancar kepuasan di wajah beliau...

Sedangkan aku....... masih melayan SAWAN!

:((


Anyway, tahniah Kak Ina!











3 comments:

SYANI on July 31, 2011 at 10:18 PM said...

Nasi Ayam Gemas tu aku pun tak pernah try lagi. Orang jauh dah merasa dulu dari orang yang dekat...

shima on August 1, 2011 at 8:26 AM said...

nasik ayam gemas mmg sedap..kat puncak alam ada satu branch dia ..kalau awal bulan mmg penuh la kedai nsk ayam tu..tp tak leh nk makn sllu sbb mahal.hehe..satu pinggan nasik ayam rm6.

Me on August 1, 2011 at 8:31 AM said...

KO FRANCHISE KAN PLAK DI RAWANG INI NASI... HEHEHEHHE

ShareThis