Wednesday, July 20, 2011

Pesaing

Posted by makcik rehan KJB at 8:38 AM
Rumah akuni ada seketui saja komputer (laptop)
Yang seketoi ini pon dah mula nak menyengal...

Biasanya memang aku sorang yang conquer siang malam,
Tapi sejak aku ajor budakni main games Rio haritu
Habih dah masa bertenet aku kena catu!



























Bila ada kotak YM muncul kat skrin (orang buzz aku)
Kemain marah tau budakni...

Mamaaaaa, tolong sekejap... Ada kotak warna putih kat kompiter ni...



*scheduled entry*



2 comments:

littlehumblelynn on July 20, 2011 at 10:47 AM said...

MR

aku kalo nak online..anak yg sulung suka benar nak tgk YouTube..SABAR JELAH..

bila nak ngadap Tab- dia pulak nak main games..

anak2 zaman skrg..mmg advance :)

ejaescobart on July 20, 2011 at 12:02 PM said...

kak rehan.. (muda sket la ek? ;) )

anak sy pun sama.. pantang bukak laptop.. sibuk suh bukak youtube.. nak tengok upin-ipin.. hadoi.. tu yang kadang2 lama tak berhapdet tu...

ShareThis