Sunday, July 24, 2011

Queen of the waves

Posted by makcik rehan KJB at 9:00 AM
From Barbie movie:
She's the queen of the waves.... oh oh oh
No ones gonna take away her crown....


Tajuk mestilah diva... barulah propa! :))

Anak dara aku gila pantai skangni
Duduk rumah saja-saja pon feeling-feeling tengah sunbathing kat pantai





































Surfing??





































Iyo la tu... aku sangatla yang jahit baju clown dia ni!
Aku beli kat Bandung aritu la wei
Tak pernah pakai sebab PS marah Mencah pakai
Seksi sangat! Bare back, halter neck kanns
Tapi aku beli jugak sebab morah, dan konon-konon aku nak tampung kain kat belakang tu
Lagi konon-konon nak tiru pattern nak jahit sendiri

Ini dia yang punggah lemari rahsia aku,
pilih baju apa yang dia nak pakai,
lepastu mintak nak main kat luar... tu tak lain ler tu
nak menunjuk baju seksi kat jenjiran ler tu!

PS suruh bagi bajuni kat kanak-kanak buah,
Aku dan-dan cakap,
Eh jangan dulu, kang balik Betnam saya jahitlah belakang baju tu...

Jahit ker? rasa-rasa macam haremmmm... kikikiki









3 comments:

gebu's fairy tales on July 25, 2011 at 8:25 AM said...

budak ni putih, pakai haper pun naik seri kak rehan!!!!
tecik2 seksi takpe..kasik la dia merasa..khennnn~

sW33tdARLiNG on July 26, 2011 at 8:53 AM said...

baru aku nak puji "cantik laa ko jahit baju ni"

nadja on July 27, 2011 at 3:46 PM said...

bila la nk dapat bby girl nih... nk bodek MR wat gown 1... heehe meriah color .. i like

ShareThis