Friday, July 22, 2011

UP balik. Sudah fully booked semuanya. Balik Betnam aku arrange for delivery or COD

Posted by makcik rehan KJB at 6:44 AM
Ada tambahan cerekarama kat bawah. Sila baca bagi yang sangsi.
Lu langsi, Lu mati *tetiba*

Haritu masa aku lelong Bio Aura kawan-kawan yang tak abih juai,
kemain ramai yang tanya...

Akak Rehan yang cantik jelita bak Juliana Ebans (aku tambah sendiri, ada masalah? hehe...)
Premium Beautiful takder ker kakakkk... Saya nakkk sangat PB tawww...
Aku pon mengarukla sini-sana... tanya sapa ada nak letgo PB pada harga marhaen
Mahal-mahal melenit aku tak gamak nak tulong jualkan, aku takut aidid muaddib wadef*k sama haku
Dan tetiba di hari Jumaat yang muliani...ada sorang reader blog belacan akuni contact aku:

Salam Kak Rehan,
Saya nak letgo 6 set Premium Beautiful kaler hitam, baru, 
tak pernah bukak dari kotak langsung, original.... pada harga RM1000 sahaja
Sila nego kalau tak malu ---> ni aku tambah sendiri hehe...

Ada ka sapa-sapa yang mau?
Kalau mau, silalah zasss ke kotak komen. Sila booking ya.
Size bisa diatur katanya... nanti dia bagi perincian dan explaination tentang sizing dan pemakaian.
Sapa dok area Gombak, UIA, Wangsa Maju boleh COD dengan dia.





























Ada 18 pcs (6 set : 1 set ada 3 pcs).
Semuanya BARU, ORI, tak pernah kuar dari bungkusan pon :-p
Saiz ada pelbagai. Tapi kalau saiz XL ke atas kena add RM100 sbb saiz tu kena pi tukar kat stockist.
(dan saiz besor ni memang mahal sikit dari saiz biasa)

Cara nak ambik ukuran :
1. Ukur bahagian puncak payudara anda.
2. Ukur bahagian bawah payudara anda.
3. Ukur bahagian pinggang. Kedudukan mestilah selari dengan siku anda.
4. Ukur bahagian pinggul iaitu puncak pinggul.
 


     Stock status :
     1 - BOOKED for Fyza Puchong
     2 - BOOKED for Ada
     3 - BOOKED for Wawa USJ
     4 - BOOKED for Puan Siti*
     5 - BOOKED for Lyn Salleh
     6 - BOOKED for Izzue Ampang*
     7 - Girdle saiz 64 - Sue 

     Yang kaler merah - dah confirmed dan dah bagi ukuran.
     Yang * - Saiz anda dah ready. Please proceed with payment




Ada yang tanya, ORI ke barang ko jual ni Makcik?
Mula-mula aku nak tanya... ada ke PB yang tiruan? Keh keh keh...

Asalnya aku malas nak bukak cerita, kang ada orang sentap...
Sebab aku tau ramai yang cari makan jual barangni kan
Tapi oleh sebab ramai yang bertanya... maila aku bukak kisah sebenar
Para peniaga sekalian, sila jangan terasa hati yer...
Aku disini bukan nak hentam sapa-sapa...

Ehem! ehem! (adjust suara jap)

Pada tahun 2008, tuan punya PB ni join bisnes MLM setelah terpedaya dengan pujukan Upline
Lantas membuat loan dengan bank bernilai puluhan ribu hengget
Wang tersebut kemudiannya di flush kedalam sistem dan dia diberi sebeban korset PB untuk dijual
Tak silap aku ada 10 sets semuanya. Dimana setiap set perlu dijual dengan harga RM2000++

Agak malang nasib dia... lepas dapat wang, upline tatau hilang kemana
Samaada upline dia sudah terlalu kaya sampai tak sempat nak kelebek downline
Atau upline dia pon tengah pening kepala pikir mana nak lempor stok korset dia yang bertapuk-tapuk

Menjadikan kes ini lebih menarik, kawan-kawan satu opis pon ramai yang join buat MLM ni
Maknanya kat opis depa, masing-masing ada berkoyan-koyan korset PB untuk dijual
Abih kalau semua kengkawan ko pon dah jual korset,
Kat sapa lagi yang ko nak jual barangni kan?

Sudahnya bertapukla stock korset PB ni dalam lemari selama 4 tahun
Tiba-tiba minggu lepas budakni dapat hidayah gamaknya...
Kuarkan stock korset dari dalam lemari... hambek gambor...
Dan email aku suruh LELONG korset-korsetni

Dia kata dah tadak hati dah nak bisnes dengan barangni
Walaupon barangni bagus (review ramai yang kata bagus)
Dia rela LELONG jer barangni asalkan korset-korsetni hilang dari pandangan mata
Tiap kali pandang barang-barangni, hati sangat sakit hokay!
Loan dengan bank ada lagi 6 tahun nak bayo tau

Walaupon LELONG, dia sangat bertanggungjawab hokay
Dia akan guide pembeli untuk mendapatkan saiz yang terbaik dan selesa
Dia akan fulfill tanggungjawab dia sebagai penjual selaras dengan apa yang di claim oleh product
Orang dah buat kat dia, dia takkan buat benda yang sama kat orang
Dan dia sekurang-kurangnya dapat tidur lena...
Sebab dia takde sorang pon Downline yang sengsara bayo loan bank bertahun-tahun macam dia

OK, cukup sampai di sini
Kang lebih-lebih, aku kena maki dengan para pencinta MLM pulak
Ini hanya cerita dari sebelah pihak, jadi jangan bias dengan peniaga lain hokay
Berilah peluang kepada orang lain untuk menyampaikan cerita mereka pulak

Waahhhh... sungguh puaka kan mulut ku?
Tapi jauh disudut hati tetap ada sekebun bunga hokay!

Ai lebyu.

p/s : Ada satu lagi set (fixed size) nak letgo kat sini









14 comments:

misskandorian on July 8, 2011 at 3:49 PM said...

rm 1000!!!???

brp kali bayor neh?

CikNaa on July 8, 2011 at 3:53 PM said...

hehe. akak ofis ciknaa tu.. sila la beli. tolong2 member.. :D

makcik rehan KJB on July 8, 2011 at 3:53 PM said...

sekali bayor.
balik terus pakai tanpa was-was! :-p

makcik rehan KJB on July 8, 2011 at 3:54 PM said...

oi ciknaa, korang pakat2 satu opis dok bukak blog aku ekk? kang blog aku kena SPAM aku carik korang! Hahaha...

CikNaa on July 8, 2011 at 3:57 PM said...

haha.. kami 1 department peminat u tau..! kalo stress, mai pakat ramai2 g belok akk.. kompom sume senyum kambing lepaih tu.. :D

mama iris on July 12, 2011 at 3:49 PM said...

ececcecee.....ada fenklab gituuu.........gimme pai kakak!

lynn saleh on July 13, 2011 at 8:23 AM said...

saya nak....camne nk contact ni?

lynn saleh on July 13, 2011 at 8:23 AM said...

Nanti makcik email saya detail ek..tq.

ratusiput on July 13, 2011 at 11:35 AM said...
This comment has been removed by a blog administrator.
noor on July 13, 2011 at 12:57 PM said...

makcik promot jer ker...tanak try sendiri?hehe

makcik rehan KJB on July 13, 2011 at 1:09 PM said...

aku tadak wang, tggu ko sponsor. boleh? hehe

mama iris on July 13, 2011 at 3:04 PM said...

sob....sob..sob....nangis encik aidid baca penerangan ko kak....

noor on July 13, 2011 at 4:35 PM said...

mintak ler ngan dorang satu set pb utk ko jadi testimoni makcik...ekekeke

gorgeous ♥ on March 8, 2012 at 4:39 PM said...

salam MR..set ni ade lg x? klu xde satu set, girdle pon jdla..tlg email kt sy farihauitm@hotmail.com time kasih ye

ShareThis