Thursday, August 18, 2011

No choice!

Posted by makcikrehan KJB at 9:10 AM
Balik dari kampung hari Senin tadi, seisi rumah melepek lembik
PS pon malas dah nak kuar rumah pi beli lauk dan kuih
No choice, terrpaksalah aku mencemar dapur, mengerjakan apa yang ada...
Kalau tak, kang nak berbuka dengan apa?



Goreng ayam instant.
























Goreng bihun cap bintam. Sayur tadak, udang tadak, ayam tadak. Mujur ada cabai dgn teloq! (^_^)























Pisang berangan import dari kampung. Lenyek-lenyek buat cekodok :))






















Bihun tu membawak sampai ke sahur tau
Bahana maaalas yang hamat nak masak nasik
PS pon tak bising, maklumlahhh... sejak diarrhea aritu berat turun 3kg la katakan
Tak dapat nasik pon tak kata apa... dayet! kehkehkeh...





4 comments:

Me on August 18, 2011 at 9:51 AM said...

boolat boolat je cekodok ko... comey.. sgt la kepingin merasa bihung goreng cap bintam yang ekau masak MR..

SYANI on August 18, 2011 at 9:53 AM said...

Bihun jimat tu namanya, dari berbuka bawak ke sahur..hehehehe

littlehumblelynn on August 18, 2011 at 9:59 AM said...

MR

kecuq air liur tgk cekodok pisang tuh :-)

suka aku kalo masak simple gini..masak beria pun kdg2 bagi tong sampah makan jek..

makcik rehan KJB on August 18, 2011 at 11:11 AM said...

Perhatian : Cekodok kenyal terlebih tepung tu aku dah buang semalam. tak habis!

ShareThis