Tuesday, August 30, 2011

Turning point

Posted by makcik rehan KJB at 12:38 AM
Dari wall Ealyie Jaslan
Make this Ramadan the turning point in your life.
If you don't change now it's not going to get easier when the Shaytaans are released.

Doa di bawahni aku dapat dari Google
“Ya Allah, janganlah Engkau jadikan puasa ini sebagai puasa yang terakhir dalam hidup kami.
Seandainya Engkau berketetapan sebaliknya,
maka jadikanlah puasa kami ini sebagai puasa yang dirahmati bukan yang hampa semata”

Semoga Ramadhan tahun ini membawa keinsafan Ya Allah...
agar kami menjadi hambaMu yang lebih baik berbanding semalam.

Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua pembaca blog Makcik Rehan
Dengan setulus hati, saya dan keluarga mohon ampun dan maaf jika ada terkasar bahasa.
Sesungguhnya yang baik itu dari Allah,
Yang buruk itu dari kelemahan saya sendiri


Eid Mubarak (^__^)

-sticky post-






4 comments:

littlehumblelynn on August 26, 2011 at 10:05 AM said...

MR

aku tau aku xde dosa ngan ko
blog ko menyerikan pagi2 aku..
seriously hilang stress baca ngomelan ko..

smg suatu hari kita dpt jupe ok..

selamat hari raya..raya mana tahun ni ?

nadja on August 26, 2011 at 11:34 AM said...

amin.. alhamdulillah semoga kita sesama memanfaatkan apa yang diberi olehNYA..

suekeywan on August 26, 2011 at 3:55 PM said...

selamat hari raya MR..lap u so much..






peminat blogmu
-sue-

makcik rehan KJB on August 27, 2011 at 10:55 PM said...

Selamat Hari Raya Lynn, Nadja dan Suekeywan. lep u olls... (^_^)

ShareThis