Friday, September 30, 2011

Abang Kalip in da house

Posted by makcik rehan KJB at 9:19 AM
Tima kaseh Abang Kalip dan Mami sudi datang romah Makcik Rehan 2 hari lepas
Lagi datang bawak Dominos Pizza Pepperoni yang sedap hehehe...
kena pulak pagitu gas romah aku habis,
dapat sepapan pizza panas ibarat dapat sekoleh air di tengah padang pasir tandus :))

Dan harini, Makcik agak bizi bodi
pagi-pagi buta nak kena pi hantaq Pakcik ke Serendah
(taklah buta sangat, pukul 8.30 kira buta la bagi aku yang tak keja ni)
Pakcik nak pi mana?
Huhhh... mana lagi... kelaut hokay!!
Jauh sampai Terengganu sana... padehal bawak balik ikan temenung pun belum tentu
Laki sappalah tuuuu...





























Toksah heranla tengok kain baju berselayut kat kosi aku tu
Kalau setakat Zalia anak beranak yang mai umah aku, tak heran aku nak poyo-poyo mengemas
Lainla kalau dapat notis dari ibuk mertuak... kalut ributla aku sorok semua tu :))

























Bergossip dalam situasi romah sepah-sepah macamni,
sambil kanak-kanak sukati hangpa nak berkuntau ka nak bergusti ka...
adalah sangat 'true' !!
Hehehe...



2 comments:

TopsyTurvyMum on September 30, 2011 at 1:10 PM said...

kalo aku datang??

sibuk nak kemas tak?? Haha

Kamariah Awang on September 30, 2011 at 9:57 PM said...

Kalau ma yang pergi rumah Rehan, nak kemas tak? hahaha...

ShareThis