Monday, September 12, 2011

Besornya romah orang kan?

Posted by makcik rehan KJB at 3:08 PM
Entah apekehal aku harini kena sawan romahtangga
mungkin sebab meroyan nak rak buku tak dapat-dapat sampai skang kan




























Bapok beso romah kawan aku ni wei
lokasi terpaksa dirahsiakan dulu... pasal dia blom boh pagor
kang dah buh pagor baru buleh aku war-war kan hahaha...






























Pipi aku tu terkembung lebih sebab makan laksa 2 pinggan semalam
sepatutnya pipi aku takde la sekembung itu...(konon)































Kalau sikit jam lagi kan,
3 pinggan pon aku buleh bedal tau... kehkohkehkoh!



Eh tadi aku sakap nak buat masak lemak cabai idop kan?
Korang nak tengok tak hasilnya?
Ah, tanak tengok sudah.. tempek tetapp tempek! (meroyan betoi)



























Rupa dan bau aku bagi 10 bintam ---> sendri masak sendri puji
Tapi rasaaaa???

Wallahu'alam.


P/S :
Umah pink kat entry bawah tu bukan romah aku ler.
Tobat la romah aku lawa cam gitu.
Itu kat Ikano haritu aku iu layan sawan dgn kawan dan kanak-kanak.




2 comments:

SYANI on September 12, 2011 at 3:48 PM said...

Kenapa gambo memula tu, aku rasa aku lagi beso dari Yong??? [Perasan kurus...]

Me on September 12, 2011 at 4:04 PM said...

rumah yong ke?? lawonya.. lokasi di mana? kenapa eden tak terlibat??

Wallaweeee... MR masak guna casserole correlle.. dr stove terus ke meja mkn je.. takyah transfer2 masuk mangkuk bagai nak berhidang... secara jujurnya eden jehles...

ShareThis