Wednesday, September 28, 2011

Makcik Rehan

Posted by makcik rehan KJB at 10:09 PM
Inilah masalah aku.
Kehendak tak hagak-hagak. Tak ketahuan hala.
Kau ada, aku pon kena ada.
Tak kisahla kalau aku jahit lurus pon tak berapa nak lurus.
Walaupon baju senget, leher baju terkelayak, seluar senteng sebelah...

Aku tetapppp tanak kalah!























Kau orang ada label sendiri, aku pon KENA ada!
Sasau kan?























Bukan sikit-sikit punya... sebeban!


Geleng kepala lagi laki aku...
Makcik Rehannnnn.... mana ko nak tempek label ko nih?
Tataula Bang, kawan aku kata... tempeklah kat dahi kanak-kanak kita ni Bang!






11 comments:

TopsyTurvyMum on September 29, 2011 at 6:54 AM said...

perghhhh!!

Macam nak bukak butik...
Jom aa kita bukak butik sesama. Aku dah kira2 nih style butik aku nanti...datang bukak pukul 1 petang pastu pukul 3 tutup kita gi spa pulak..

Amacam???

noor on September 29, 2011 at 7:44 AM said...

kalo wat kaler2 label tuh mesti lg menarik...

Me on September 29, 2011 at 8:32 AM said...

tetiba berdobar (tanpa motip kan???) mesti baik lebih nih dgn MR untung2 dpt selimut baru setiap bulan>>>> tak ikhlas kannn

mimie1678 on September 29, 2011 at 8:42 AM said...

wallah.... nak bukak butik dah kawan aku nie ha.... chaiyok!

suekeywan on September 29, 2011 at 9:07 AM said...

sah..memang sasau..hahaha..apapun chaiyok makcik rehan..jgn jadi 1 lagi gajah putih dok bawah katil plak...

SYANI on September 29, 2011 at 10:50 AM said...

Dahsyatnya ko.... cepat2 la bukak butik hendaknya...

MsAjai on September 29, 2011 at 10:52 AM said...

label2 aku tk mau kumen...yg aku nmpk tgk tangan nko sgt mulus + gebu...:P

makcik rehan KJB on September 29, 2011 at 11:34 AM said...

Hoi Meryam, itu tgn anak aku! aku, umo dh tua bangka nk tgn tegang lagutu... mimpilah!

littlehumblelynn on September 29, 2011 at 11:51 AM said...

its good kick start nih
pas ni mesti lagi berkobar2 nak mulakan biz ok..

good luck!

littlehumblelynn on September 29, 2011 at 11:51 AM said...

its good kick start nih
pas ni mesti lagi berkobar2 nak mulakan biz ok..

good luck!

ibh on September 30, 2011 at 7:40 AM said...

Tuu diaaa...dah ada label sendiri...Bagus..bagus..yg penting niat nak maju lg tu ada..Good luck rehan...Pas ni bleh bukak butik lak..

ShareThis