Tuesday, September 13, 2011

Sudah hilang mabuk laut

Posted by makcik rehan KJB at 11:57 AM
Puan Khairul Rahmah Binti Ayub,

Si Mata Biru aku dah kuar dari bawah katil
dah 2 hari dok atas kabinet dapo
masalahnya sekarang kan...

Camana nak pasang tools and parts dia ekk?

Sila bantu saya dengan mensenap gambo parts dalaman kembor dia yer...




























 Fakta menarik tentang Si Mata Biru ;-)
1. 4 bulan naik kapal dari UK ke Malaysia
2. Transit di Penang dekat sebulan
3. Transit di Trong dekat sebulan jugak
4. Merentas desa dari Trong ke Rawang melalui jalan lama
5. Hibernate bawah katil sebelum dipindahkan ke bawah meja selama beberapa bulan.
6. Tiba di Rawang bulan Syawal tahun lepas, dan 'pulih' dari mabuk laut pada bulan Syawal tahun ini.
7. Sepanjang tempoh hibernate, banyak pujukan suruh letgo ini brg (termasuk laki sendiri :-p)
8. Kembar seperjalanan berada di Penang dan telah pon beraksi untuk tuan di sana


Tataula baper bulan pulak nak duduk atas kabinet tu sebelum digunapakai :))







Saya yang malas kelebek manual book,
Makcik Rehan aka Juliana Eban (^__^)





4 comments:

Me on September 13, 2011 at 12:06 PM said...

nanti eden jawab n3 ekau nih... hahahhahahah... sambil tunggu eden jawab sila sediakan bahan2 utk buat basic bread ye... ROJOK buku resepi roti yg disertakan sekali :p

littlehumblelynn on September 13, 2011 at 1:33 PM said...

MR

wah gilerlah..ada bread maker :)

takjub aku !!

Alin Marlini on September 13, 2011 at 3:36 PM said...

pehni leh pi umah Makcik rehan..pasal nak makan roti homemade..yahooo..

makcik rehan KJB on September 13, 2011 at 5:18 PM said...

Kerul, silakan sila....

Lyn, aku pon kagum kat diri sendiri. camana aku leh ada BM kan? hahaha

Alin, bedebor aku dengo ko nk datam romah! hahaha

ShareThis