Thursday, October 20, 2011

1000 satu macam jenis masakan togeh

Posted by makcikrehan KJB at 9:32 AM
Aku rasa aku dah layak terbitkan buku berjudul seperti di atas
Semalam aku masak sayur berasaskan togeh lagiii!























Dan togeh aku masih berbaki 2 cekak dalam peti ais
sila bersedia untuk menatap lauk togeh lagi hari ini atau esok.


Baideway, semalam ada sorang kastemer bagi idea kat aku...



























Pencil roll juga berguna untuk pi picnic :))
sungguh stylo pegi picnic bawak cutlery roll laguni,
kalah cup cake carrier import dari Melben! kehkehkeh....





7 comments:

TopsyTurvyMum on October 20, 2011 at 10:19 AM said...

perghhh!
Penangan laki pi OS 2 minggu ler ni, sampai leh terbit buku haaa..
Kalau gi setahun, sah2 boleh bukak rancangan masak2 kat tv:D

littlehumblelynn on October 20, 2011 at 10:49 AM said...

rehan

aku suka masak taugeh wpun yg hadap aku sorang..mcm2 jenis leh wat masak taugeh ni..paling sedap masak sama kucai- tumis kicap..letak tauhu..

mak mertua lalu x heran lagik

marveles idea tpt ltk cutlery tuh..kena wat hakcipta terpelihara cpt2,,kang ada org ciplak..hehhee

makcik rehan KJB on October 20, 2011 at 11:17 AM said...

Syadap ko timah!

makcik rehan KJB on October 20, 2011 at 11:19 AM said...

Lynn, utk org malas cam aku, togeh adalah best! Ekekekeke

zatie_izzati on October 20, 2011 at 11:31 AM said...

Hehe sy suke statement TopsyTurvyMum….

makcik rehan KJB on October 20, 2011 at 12:43 PM said...

Kembangla vontot si timah ada org sokong dia haha

TopsyTurvyMum on October 21, 2011 at 9:45 AM said...

wakakakakaka...
Sangat kembang hokeh!!

ShareThis