Sunday, October 9, 2011

Sapa kerja hari minggu memang malang :))

Posted by makcik rehan KJB at 10:10 AM
Ni entry spesifik
ditujukan kepada Ibu Meryam yang berkerjaya di hari minggu
tulah, sapa suh buat pagar karan... tuko Honda Civic... beli ipad 2
kalau ko hidup secara wasotiah macam aku yag semekin ni kan senang hati...
tak payah gigih-gigih nak cari wang bayo utang tau
resign keja selepas 3 hari pon tarak hal tawww... ko mampoo?
kah kah kah kah!

Sila orang-orang yang tak berkenaan jangan menyentap
jangan nak buat entry merajuk mintak dipujuk
konon-konon nak katup blog (padehal kau blog pon tak ada)
tapi tutupnya tak jugekkk.... goli ai baca tau... tampor kang :))

Demi menceriakan hidup kawan-kawan senaseb dgn Ibu Meryam
di sini aku pertontonkan kek terbaru yang aku buat malam tadi
sepatutnya gambor kek ni tak buleh keluar selagi mejlis belum selesai petangni
tapi apalah daya ku nak menahan permintaan peminat tegar kannns...
Hahahaha... tegar hokay, kau berani?

Aku buat kek yang sama macam haritu.
Tapi kalini lebih hajab rupa fizikal dan mental dia
cuma kalini mendapan di tengah dia tak seburuk yang haritu

Tataula pernah dibuat orang ke tak...
Aku bakar pada suhu 160 darjah selama 60 minit
lepas 60 minit, aku cocok tak masak lagi... lembik gila
lalu aku tambah lagi 30 minit...
lepas 30 minit aku cocok lembik jugak lagi
sampai aku rasa, eh akuni bako kek lupa taruk tepung ke nih?
lembik macam aiskrim hokay!
lalu aku tambah lagi 30 minit, bako pada suhu yang sama.
masani aku dah mengantuk gila... dah pukul 1.30 lebih tau
mujurlah ada bini Si Sapik layan aku meroyan pepagi buta
lepastu aku cocok lagi... masih lembik dan melekat!!! huwaaaaaa..... sedihhhh!
lalu aku nekad, ini last kopek la ni... aku tambah lagi 30 minit,
pastu aku terus tarik bantal... tido kat sofa
sambil memasang niat :
sukati ko nak naik ke nak bantat ke, sok pagi jela baru aku cek ropa paras ko...



Dan pagini sesudah subuh...





























Sebelum dicerca selama seminggu,
di seantero benua Asia, Australia dan Eropah (Eropah <--- tanak kalah hokay)
terimalah pesanan ikhlas dari aku... seperti di bawah:


























Sapa nak berduet dgn aku buat RVC? Jommmm!
Hahahahaha.... tanak kalahhhh




1 comments:

littlehumblelynn on October 9, 2011 at 11:12 AM said...

Rehan,

kira terror dr aku yg x pnh seumur hdp baking nih. :-X

cuba lg,mesti boleh after few trial.

Ayat pembakor semangat :-P

ShareThis