Thursday, November 10, 2011

Bizi bodi lagi

Posted by makcik rehan KJB at 9:22 AM
Sedang cuba mengekalkan momentum menjarum
Jadi, bila dah konsentret kat dalam studio
Aktibiti di cyber cafe (read: bertenet) terpaksa dikesampingkan. Dengan izin.

Gambar 2 minggu lepas (rasanya) sebelum kanak-kanak dan ibu-bapak kena demam.
Lokasi adalah umah BIL yang Nenek Onah kena pi pantau sebab BIL dgn bini beliau pi Mekah.
Alah, kes entry yang ramai orang pening meloya tu... yang banyak bukan nama sebenar tu :))
Cam biasalah sidang hadirin sekalian, buat caption sendiri dalam hati ye.
Jangan lupa sebut : Hensem, berwibawa dan beriman anak-anak ko Rehan. Amiin.



































Setengah orang suka simpan gambar hanak-hanak mereka dalam fesbuk
Tapi aku tak. Aku suka tempek dalam belog. Takde sebab spesifik.
Agak-agak cemuih blogging, senang kasi private.
Pastu sendiri hadapla muka laki-bini anak-beranak 18 kali sehari.

Dah makin tua, tahun depan dah umo 33 (bukan angka sebenar konon)
macam nak kena revamp la kekdah penulisan aku dalam blog ni
macam tak sesuai dah nak main aku-aku... ceeewah!

Agak-agak kalau aku menulis macamni, kamuorang meloya tak?

     
     Harini Han rasa Han nak masak lemak ciliapi pakai cili idop,
     lepastu Han nak jahit apron beropol,
     lepastu Han nak pegi buat facial lepas hantar anak-anak Han pegi sekolah.
     Aper plan you all semua harini? Han harap you all semua happy dan ceria harini...


HANtu lah ko Rehan!



3 comments:

SYANI on November 10, 2011 at 10:06 AM said...

Jangan la letak nama Han tu.. Sumpah meloya tau.. Kalau letak MR je pun dah ok...

TopsyTurvyMum on November 10, 2011 at 10:21 AM said...

sumpah memang nampak cam HANtu!!

kalau ber Han Han. Nanti Chloe anta virus kat blog Han!
Erkkk!!

littlehumblelynn on November 10, 2011 at 1:17 PM said...

Aku rasa kita blogging kena ikut rentak sendiri .lg sincere menggunakan kata nama yg kita selesa.kalo guna nama sndr sbg kata nama,baca sndr pun rasa nk gelak.hehehe

tp dlm byk2 gambar kat atas,berkenan btl sofa org :-P

ShareThis