Tuesday, November 22, 2011

Patriotik

Posted by makcik rehan KJB at 10:10 AM
Ha patriotik sangat tetiba kanns
Tahniah Harimau Muda, perlawanan paling berdebar dan paling letih aku pernah tengok
pukul 8.30 start, pukul 11.30 baru siap... campur tolak dekat 3 jam weiii, mau tak letih!
Tak sia-sia calon SPM tu tak pi skolah ---> bukan aku kata, laki aku yang kata hahaha...

Malam tadi, orang tu duduk tegak hadap tibi macam orang pakai koset premium butipul
tegak, keras, kejung, mendada menghadap tibi 3
pakai towel konon nak pi mandi, sampai ke sudah tak mandi-mandi :))
masa penalty kick, aku kuar tengok (sebelum tu bagi budak-budak tido)
nampak orang tu dah macam dukun sakai ko...
dok meratib sambil tersujud-sujud depan tibi! kahkahkahkah!

Fakri, ko jangan bikin malu striker Fakri... ko jangan bikin Fak... Adohhh, ko memang Fakkkkkrrriiii!
Pahmi, ko baca Pahmi, ko baca.... Adohhhh, rembat tengah siottt!
Bad come on Badddd... ko habiskan Baddd, kita kasi diam terus Baddd... kasi diammmm!

Mula-mula... Adoi Badddd.....!
Eh tetiba meleret masuk... perghhhh.... GOLLLL!
Cayalah Baddd!

Kompom, satu melesya tido dalam senyum.
Tahniah again.

Sekian, laporan bola dari rumah No 4 bayuville (^_*)







5 comments:

mama maman on November 22, 2011 at 10:15 AM said...

mmg senyum.. senyum smpi bangun pg td..:)

littlehumblelynn on November 22, 2011 at 10:59 AM said...

Rehan

aku pun balik keja..x mandi smp habis bola..dahler pakai baju kurung aje..kainnya aku campak pas ke mana..

mmg lawak mlm td..

tok laki hamba lagi teruk..kejap2..bang..bang..

stress aku !!

huhuhuhu

Mamatasnim on November 22, 2011 at 2:11 PM said...

akak ni memang lawaklah..tersedak2 tengah makan bace entry akak..:)

Gettin'newConchita on November 22, 2011 at 9:21 PM said...

hahahaaaa...

lebih kurg sama lah senario kita kat ruma kak... :))

*Mrsfarahzaki * on November 30, 2011 at 1:19 PM said...

sumpah klaka entry akak nie!!

ShareThis