Friday, November 4, 2011

Romahtangga seorang tailor tersohooor

Posted by makcik rehan KJB at 8:21 AM
Tersohooor tu sila sebut betui-betui, 'hooor' tu kena 5 harakat ye...































Anyway, malam tadi midnite crafter telah menyiapkan yang ini pulak


































Aku pulak yang terjangkit demam ropol si Oli nih
kejung-kejung tangan nak kelepet ruffle!



Salam Aidilahda, selamat bercuti, selamat berqurban semua
Hati-hati dijalan raya :-)




10 comments:

M.U.M.M.Y M.I.Q.H.A.E.L on November 4, 2011 at 8:36 AM said...

wahhh syanteq dah ade ropol2..

makcik rehan KJB on November 4, 2011 at 8:41 AM said...

Giannn hahahaha....

ejaMaria on November 4, 2011 at 8:47 AM said...

ala...rumah bukan tukang jahit pun ada gaya tu... lebih kurang jerrr... ;p

TopsyTurvyMum on November 4, 2011 at 9:01 AM said...

cantik ropol ko..
kalau haku jenis malas..
aku jahit besor2..tarikkkk!!
siaplah ropol org malas..
pakai sendiri boleh la..haha

Siti Asiah on November 4, 2011 at 9:34 AM said...

cantik la Makcik Rehan...maaf tanya,ape mende ni?...apron/ape
(tak penah tengok)

SYANI on November 4, 2011 at 9:47 AM said...

Skil MR telah meningkat... SYABAS!!!

makcik rehan KJB on November 4, 2011 at 10:10 AM said...

nursing cover :-)

mimie1678 on November 4, 2011 at 10:21 AM said...

klu ko tgk dapur aku lagi.... pitam!!

Normaliza on November 4, 2011 at 10:51 AM said...

cantiknya ropol...

rumah tu bukan bersepah, tapi hasil seni..hehe

Me on November 4, 2011 at 3:04 PM said...

eden nak corak polkadot mcm tue.. tapi ada tak color terang2? or yang itu eden punya wahahahahhaha

ShareThis