Sunday, November 27, 2011

Saja nak habaq

Posted by makcik rehan KJB at 11:18 PM
Baru balik dari rumah Nenek Onah bersama secekak daun pandan
(rembat dari rumah jiran, mekasih Kak Lang)
Lagi beli 5 bijik buah oren
dengan niat nak ambik kulit dia... nak letak kat celah-celah bedah dalam romahni

Kalau tunggu PS hang beli sangkaq besi tatau la bila tahun buleh dapat kanns
makanya buat yang mudah-mudah dulu,
harap-harap Cik Ti bungkus kain baju dia, pi cari port lain...

Terima kasih kepada yang memberi saranan
Wangi habih rumah dan kereta-kerata-kereta kami
Bukan silap tulih, memang saja tulis kereta 3 kali... pasai memang kami ada 3 bijik kereta apa
keta karat aku sebijik, kereta senget PS sebijik, dan keta menan Asrap sebijik
Hahahahaha..... Esah mana ada keta, ada beskat buruk saja!

Gelak pi la 5 saat, ambik hati aku tengah-tengah malam ni
Gelak sajaaaa... bukan kena bayaq.

Esok senayan hangpa coti bukan ka? Syiok nooo....
Laki aku gheja weii... meluat!



4 comments:

Nurul Aznil on November 28, 2011 at 9:44 AM said...

salam,

rumah kena serangan 'ratatatouille' ke? kami pun kena byk kali.
kami pakai sangkar cinta je. then buang jejauh.
ada 1 buah ni, pokok dia selalu org tanam tepi jalan, elok letak tu. tapi me tatau nama dia. nanti jumpa me letak gambar buah tu.

ibh on November 29, 2011 at 7:37 AM said...

Weh..kulit limau bleh ya..aku pun jenuh dah berperang dgn cik T ni..Nak marah tak berani..takut dia makin bawak pak2 sedara dia lak masuk......

Me on November 29, 2011 at 9:14 AM said...

setoju dgn NA.. buah tue mcm buah epal bulat hijau tapi kulitnya sgt berkilat2... nanti eden jumpa eden tunjuk gambar....

Kuazue Mohd on November 30, 2011 at 9:59 AM said...

yer.. sila cari buah epal laut kata org la... cik azue tak pernah cuba.. cuma cuba dgn daun pandan n kulit lemon.. selain bau nyer mengharumkan.. ia nya juga sesuai utk menghalau kaum MENTI... selain tu.. sila la bela cik MIAU... MIAU kampung.. bukan spesies GARFIELD yer... selamat maju jaya yer kengkawan...

ShareThis