Friday, November 11, 2011

Sistem Rekod Urusniaga dan Inventori

Posted by makcik rehan KJB at 1:31 AM
     
     Aku copy sebijik-sebijik dari blog tuan tanah... 


Anda menjalankan perniagaan? 
Anda ada masalah rekod jualan? 
Bagaimana dengan Belian dan Stok? 

Anda menjalankan perniagaan dirumah? Atau apa saja bentuk bisnes anda. Pening kan nak kira stok dan merekod data niaga ne. Nak rekod Belian, rekod Jualan, kadang yang paling penting stok. Kalu sikit tak per, kalu banyk keluar dan masuk. Anda akan fedup kan, rugi banyak kalau stok tak terhitung atau hilang.

Bagi anda yang memerlukan rekod perniagaan yang sempurna dan sistematik. Saya tawarkan kepada anda rekod yang simple dan murah. Lepas ni anda tak berapa pening lagi kerana pengiraannya hampir 100% automatik. Nah! apa tunggu lagi susun kemas lah rekod-rekod anda.

Tidak kiralah jenis perniagaan anda rekod ini masih boleh diubah suai ikut selera sedara/i. Kalau pun anda hendak rekod lain pun InsyaAllah saya boleh tolong usahakan  atas kemampuan saya. Kerana memikir codenya pun boleh tahan jugak sukarnya.  Tapi saya yakin dan berharap anda akan berpuas hati.

Anda akan bertanya lagi tentang harga kan.. hehe jangan risau dengan bajet anda. Harga masih boleh lagi kita rundingkan.. :) Ayuh download untuk mencuba.
 

Paparan Muka Hadapan Sistem Rekod






























Sila ke link di atas sanun untuk maklumat lanjut.
Atau hubungi Nor Zarina di zarinnajwa@yahoo.com
Tima kaseh.




1 comments:

mimie1678 on November 11, 2011 at 10:10 AM said...

good info nie weh! tq so much...

ShareThis