Sunday, November 13, 2011

Tanak kalah (lagi)

Posted by makcik rehan KJB at 10:38 AM
Abang Kalep dapat nomot SATU
Sofea Sawbebe pon dapat nomot SATU

Maka kena jugakla tayang kertas peksa KAFA anak aku
walopun isi dalam tu punya belemoih berceloreng dia kaler
garisan dia bersimpang siur (tadak ruler kah?)







Kata Abah dia,
Kalau Babah jadi Muallimah, Babah tak bagi A kat kamu...
belemoih! Hahahaha....

Teori aku,
Budak KAFA situ tak ramai, ada dalam 10 orang je kot
Kalau 2-3 orang dapat A, tapi yang lain dapat B, C etc
kalau depa yang tak dapat A tu sedih lagumana? Kan tak syiok...

Lalu Muallimah bagi semua orang dapat A
yang membezakan, mungkin ada yang dapat A+ dan A++
kan?

Takpalah tak dapat A++ pon ye nak yerrr
janji kalau orang tanya, Aisyah peksa dapat apa?


Saya dapat 4A!

kah kah kah...








1 comments:

Kamariah Awang on November 13, 2011 at 10:33 PM said...

Permulaan yang baik tu, Rehan. Pas ni amek Score A, yer?!

ShareThis