Wednesday, November 30, 2011

Terlebih excited

Posted by makcik rehan KJB at 1:37 PM


























Ayat kiasunya adalah :
Anak saya sangat bersemangat nak memulakan alam persekolahan tahun depan.


Ayat sebenaqnya adalah :
Anak aku jakun festime jumpak kasut sekolah walopun rupa kasut tu macam misi klinik desa punya!





6 comments:

Me on November 30, 2011 at 2:17 PM said...

barbie hokeyyy... harus peluk cium kekdahnya..

TopsyTurvyMum on November 30, 2011 at 3:51 PM said...

kasut sekolah anak aku satu term sepasang. Asal dekat je nak cuti sekolah dah rupa kasut macam org keje ladang. Aku harap mencah berjaya menyaingi. Satu term 2 pasang ekekeke

littlehumblelynn on November 30, 2011 at 3:51 PM said...

Rehan

sian anak angkat aku...(tetiba kan!!)

hehehehe..

alah rehan..ko sure malu nak ngaku dulu ko bantai salin-pakai baju, kasut sekolah 46x seharik..x hingat!!punyaler excited..yea x..macam x biasa buat!!

mak borek anak rintik nih..


heheheheh :-)

makcik rehan KJB on November 30, 2011 at 4:46 PM said...

Kerul, kasi chance lah kannn...

TTM, tang tu yg aku nyampah tu. kalau ikut aku, baik ambik yg luar dia PVC. senang main lap2 saja. ada tak agaknya kasut camtu kan. yg ni dgn nak sental, nak jemur, nak kapur lagi. eeiiii... aku dah la rojinnnnn sangat!

Lyn, mana tau ni? hang pi interbiu mak aku ka? mak aku cita tak aku catwalk pakai kasut skolah malam2 masa org dah tido? wakakakaka!

HoNEybUneE on November 30, 2011 at 10:13 PM said...

Makcik...aiii berkenan kat kasut tu...comeiiii...tp dok pernah nampak lok kat kedai...nak kena p cari gak ni...hehehhe

makcik rehan KJB on November 30, 2011 at 11:04 PM said...

honey, tesco mari :-) sila cari di tesco

ShareThis