Friday, November 11, 2011

Tertunailah hasrat dihati

Posted by makcik rehan KJB at 1:59 PM
Assalamualaikum (hari Jumaat kanns, Han amek feel ostajah pilihan)

Alkisah semalam, Han pegi Pekan Rawang nak bayar utang piutang keliling buah pinggang
sementara somi dan hanak-hanak Han pegi melepak kat umah Atuk Asan dari pagi sampai tengahari
Usai urusan korperat (korperat hokay, you olls mampoo?)
Han bergegas nak balik jenguk hanak-hanak kat umah Atuk depa

Tiba-tiba...
Tretttt... tretttt.... (bunyi henpon bukan Iphone)

Woiiii bila nak balik?
Laporrr!

Cheiisss....
Potong stim aku nak solehah di hari jumaat
Baru nak prektis Han-Han
Nak suh aku mengHANtu jugak nampaknya :))

Tengok jam dah pukul 12 tengahari
dengan peluh membasahi ketiak dalam keta kontot (kereta sebenar) yang ekon rosak
kuwaserrrlah sangat aku nak balik memasak pulak kanns

Aku benti beli nasik hayam kat kedai MPS Batu 16
Lepas parking, aku pon jalan laju-laju ke arah kedai sasaran
Sampai kat kedai tetiba aku nampak satu muka yang sangat-sangatttt aku kenai
tengah duduk berehat sambil minum air kosong...

Mata bertentang mata,
Aku tak kedip mata... pandang tepat ke mata dia
Dia pon begitu, pandang tepat kat mata aku... seolah tergamam...
air yang dia baru hirup, aku nampak macam terhenti kat kerongkong
kaget sampai tak tertelan gamaknya.....

Mujur aku cepat kembali ke alam realiti
kalau tidak mungkin aku dah terlanggar tiang besi tepi kaki lima kedai
aku bungkus nasik ayam 3, hulur duit, ambik duit belen, bergegas nak balik

Aku lalu balik meja tadi
air kosong masih di situ, tetapi peminumnya dah lesap dari tempat kejadian
aku senyum kelat...

Hehehehe.... apsal ko takut hah Kiptiyah?
Bila nak bayar bil telefon aku yang ko guna bergayut dengan Johnny haritu?

Nampaknya tertunailah hasrat di hati beliau
Mahu kerja pagi, pulang petang di kedai makan
Supaya di malam hari bisa ngedate sama Mas Johnny :))

Gambor?
Berdebar-debar aku nak Google gambor beliau...
Gelabah takut muka aku kuar kat 1st page!
Ko Google makcik karipap pon buleh kuar muka aku katanya kanns
Janganla keyword Kiptiyah pon kuar muka aku. Harus aku pi Siam operate muka...



















Legaaaa..... Han :))


Foto belum terpasang???
apekah??





2 comments:

littlehumblelynn on November 11, 2011 at 2:04 PM said...

Rehan.

Sapa?ex maid ker?

MsAjai on November 11, 2011 at 3:59 PM said...

kalo aku kan..kalo jumpa maid aku yg lari tuh, mau aku tibai kot..puas hati ilang 7K sbb dia lari..wohhh aku emo..:P

ShareThis