Tuesday, December 13, 2011

Ini bukan iklan...

Posted by makcik rehan KJB at 3:25 PM
Tapi bukan jugak entry berkerawang macam selalu
tempek gambar 2 butir saja... janji ada kabo briter gittew
khas buat para peminat yang selama ini menjadi pendorong kerjaya *retis* saya
~pitam-bangun-18-kali~

Kepada Kaka Dee (malasnya nak bubuh link blog ko kaka) di sanun....
Haritu saploh hengget kan, semalam nampak sudah turun jadi lapan hengget
Kalau nak datang, sila notify 2 jam sebelum ketibaan
(sempatla aku nak sorok kain baju berpolon, sapu sampah, mop lantai berdanoq ekekekeke)





























Lama aku tak snap gambaq masak-masak, lepas masak terus bantai anak-beranak
tak dan dah nak pi gagau camera macam selalu...
makin hilang feel nak pegang kamera sejak BFF aku sorang tu nak beli DSLR
dia yang nak beli, tapi aku pulak yang tetiba merajuk dengan kamera sendiri... apa kes?





























Ini bihun malam tadi
kalo ikut aku dah malaaaaas sangat nak masak dinner
tapi mikirkan tok laki aku yang manjang balik keja kol 9 skangni...
pastu balik pulak dalam keadaan lapaq melahaq macam 2 hari tak makan,
aku gagahkan jugakla masak bihun signature ni...
kata bini mithali rapia kannns :p



6 comments:

suekeywan on December 13, 2011 at 3:53 PM said...

rehan,kok yer pon malas..potong la dlu sosej tu kecik2...hahahha

makcik rehan KJB on December 13, 2011 at 4:30 PM said...

Hahahaha... haku dah hagak. Bab sosej sekonyong-konyong tu mesti kena bantai :))
sosej tu lepas grill aku malas nak letak pinggan asing. Lempor je sekali atas bihun tu. tok laki aku suka ratah2 lauk lagutu :))

littlehumblelynn on December 13, 2011 at 5:00 PM said...

rehan

waa..nampak sedap..aku x pandai masak mihun..kalo masak sure jadi keras @ lembik selembiknya..so sejak dua kes itu..aku x pernah masak dah ,

makcikrehan KJB on December 13, 2011 at 5:19 PM said...

Lyn, pastikan ko rendam bihun cap bintam* at least sejam sebelum ko goreng. aku biasa rendam 2 hrs before masak :)

Nadiah Sidek on December 14, 2011 at 9:30 AM said...

alahai..sedapnya durian fresh! sini dapat makan yang frozen pun jadi la..

Hanis on December 14, 2011 at 5:54 PM said...

MR oii..setelah 5 minit tak kluar jugak gambo bihun koooooooooo...aku dah surrenderrrrr...

aku nak pi rendam bihun skarang...

malam ni diner bihun okay anak-anak + bapak anak sekalik !

ShareThis