Friday, December 23, 2011

Kerismas

Posted by makcik rehan KJB at 1:03 PM
Assalamualaikum (hari jumaat, warok lebih sikit :p)

Sok lusa dah kerismas, coti lama. Jom balik kampung wei.
Tibai deghoyan puas-puas kat kampung.
Paksa ayah pi beli roti canai Pi'e yang maha sedap giler tiap-tiap pagi.
Paksa mak masak lauk sedap-sedap hari-hari.
Paksa tu.... kau boleh? Aku boleh... sebab aku anak kesayangan!
Pedih ulu hati adik-abang aku baca... wakakaka!

Ko tak leh ikut kami balik Perak kan Bang, padan muka....
Ko makanla roti canai tak sedap rega 40 hengget kat sanun nanti kehkehkeh...

Cukup dulu. Hidung aku gatai merenyam. Bersin tak sudah. Makan ubat pon tak jalan.
Gas abis, aku tak masak. Perut pon lapo. So mari berangkat pi makan kat kedai.

Nak pi buang sampah, spin kain, packing baju, pi klinik amik ubat standby.
Esok pagi lepas Subuh jom konvoi dengan anak-menantu Haji Juri balik Perak.

Happy holiday to everyone. Safe journey ya...
Ho Ho Ho... Horlick! :-)






3 comments:

littlehumblelynn on December 23, 2011 at 1:46 PM said...

Rehan

abam aril x balik kg ke ??

Adib on December 23, 2011 at 2:57 PM said...

mau cuti jugak..

makcikrehan KJB on December 24, 2011 at 1:41 AM said...

Lyn, Abam aril bz mencari rejeki. huhuhu. x dpt ikut kami balik :(

Adib, sila bercuti. pedulikan kerja. hehehe

ShareThis