Tuesday, December 20, 2011

No longer ulu banat

Posted by makcikrehan KJB at 8:49 AM
Jusco depan Bayuville dah bukak semalam
Lepas Aisyah abis ngaji, konon-konon kami nak pi melawat kawasan
Hazab jemmm... patah balik pi isi perut kat Mamak BCH je
Aisyah menangis sedu-sedan frust tak dapat pi Jusco ekekeke

Anyway,
Aritu korang kata mesin pintal karipap ada yang rega 29 hengget
Gigih aku merayau cari dalam Tesco, jumpa...
























Tapi harga dia 53 hengget la pulok
korek-korek duit celah bedah... tak berapa nak cukup huhu...
Sian aku tau. Duit dah habih pi kirai baju hanak kat Hytex weekend lepas
Makanya terpaksa la gigih jual blouse nak kompol duit beli mesin karipap :-D
Kenala buat iklan di belog sendiri... kahkahkah...!






















Melambak lagilah wei... macam-macam pesen ada...
Pi lah usha kat KJB!







0 comments:

ShareThis