Thursday, December 15, 2011

Tentang Mencah (pulak)

Posted by makcik rehan KJB at 1:02 PM
Saja gatai, entry 2 baris pon nak masuk blog
nak bagi Nuffnang aku menternak lebih sikit harinni
Hakak Rayhan pon nak jugak DSLR corong panjang macam hakak Zel korang!!

Sat tadi Aisyah main buku-buku Amareka aku (adik aku Si Hijau rembat kat hotel dia)
Aku haram tak sempat baca pon buku-buku tu semua
Dia main susun-susun dengan adik dia kat depan tibi
aku lantakkan ajer, asal tak kaco aku membatak depan lappy sudeh :p

Tetiba dia mai kat aku dengan muka sebek...

Mamaaaa.... Saya dah maafkan awak... 
sebab saya dah terkoyakkan buku awak ni...
awak jangan marah saya ye Mama...

Duduk melesya pon tatabahasa ko tak betul nak,
jomlah kita pindah ke Manhattan!




3 comments:

Jiejah @ Iza on December 15, 2011 at 2:25 PM said...

ahahaha mencah ,kamu mmg bijak. mama nak marah pun x jadi ekeke

littlehumblelynn on December 15, 2011 at 4:51 PM said...

mencah

thumbs up!!

sure mama ko x jadi nak marah..gelak guling2 gitu

hahahahah!!

Sari on December 16, 2011 at 8:38 AM said...

hihihi..mesti lawak kan?..slalu nak marah anak2 tak jadi..kes mcm ni laa...:))

ShareThis