Tuesday, December 20, 2011

Update konsep flickr

Posted by makcik rehan KJB at 4:56 PM
Kalau aku meraban update blog kejap konsep fesbuk, kejap konsep flicker laguni
tu maknanya aku tengah sibuk kirai duit. Kononnnn... kahkahkah!
bizi 'menspam' wall fesbuk org le weii... pomote blouse gittew...ekekekek
Sib baik ko takde fesbuk Timah, selamat kau! :))

Sat tadi, aku bawak kanak-kanak bersiar-siar naik keta kontot tadak ekon
pasai semalam dah buat janji pelesu nak bawak Mencah pi Jusco depan umah ni
Tapi tadi aku tak jumpak parking, lagi cuaca sudah mendung
lalu aku pujuk-pujuk, ajak budak-budakni balik jela... tak jadi masuk pon
on the way balik aku bawak depa round-round kejiranan Bayuville saja...

Mari tonton lembu meragut rumput
feeling-feeling berada di padang rumput Savannah ke Sapari ke... tibailah!

























Bila Abah korang dah tak bizi awal tahun nanti,
kita pi kirai duit bonus dia kat Jusco ye hanak-hanak :p



























Cukuplah untuk petangni,
Langit dah mendung, adik ko pon dah barai sampai tertomoih ke dashboard :))























Elok sampai rumah, hujan turun selebat-lebatnya...
Sekian, wassalam :-)






1 comments:

littlehumblelynn on December 21, 2011 at 9:59 AM said...

Rehan

rumah aku kalo ikut hway--confirm lalu area ladang UPM tuh..selalu nampak lembu2 tgh meragut..

anak2 aku lg excited tgk lembu kat padang luas gitu..ini kat mana yek?

ShareThis