Friday, January 27, 2012

Cakes

Posted by makcik rehan KJB at 9:08 AM
Assalamualaikum WBT

Semua ini kita order dari Puan Beatty
sempena mempertunangkan sepupu kita kat Klang masa CNY baruni
Sangat mensedap dan sangat mempuaskan hati kita :p



























Aku order carrot cake dan cuppies baldu merah tu jer benor nyer
tapi Puan Beatty buat amal jariah untuk aku yang tak cukup lemak dalam badan ni
dibaginya 8 ketui carrot cuppies, lagi apam ladybird, lagi extra cuppies baldu merah
leganya rasa dapat makan kek baldu ni weiii,
kalau tidak kan, aku rasa macam ketinggalan jaman sangat-sangat
bila tengok org dok meriak tempek gambo kek baldu kat wall fesbuk depa :))

Last but not least, nak selit gambar hadek aku yang sangat kepingin nak buat appearance kat blog aku
Tetapi malangnya....

.
.
.
.
.
.
.
.
.

























..... gambar adalah gigil! hahahaha....









2 comments:

littlehumblelynn on January 27, 2012 at 12:49 PM said...

pstttt...adik bujang lagi ka..

boleh kenen adik aku..heheheh


carrot cake..velvet cake..

sumer aku x pernah makan..ketinggalan jugakler :(

makcik rehan KJB on January 27, 2012 at 1:28 PM said...

Adik aku dah tawen, anak nk masuk 3. gila express. kalah aku! hahaha

red velvet tu aku dah tahap mengidam aritu :))

ShareThis