Wednesday, January 11, 2012

Catatan Anak Sekolah

Posted by makcik rehan KJB at 9:02 AM
Assalamualaikum WBT

Stresslah aku sampai hujung mingguni pasai terpaksa pakai laptop nak reban,
nak pecet keyboard kena kuat-kuat sampai berdenyut urat jejari dompot
laptop yang elok sikit tu Abam Aril ko bawak pi OS
jenuh aku pujuk suh beli laptop baru, tak mandanggg
Anyway, syukur jugak ada yang burukni... Alhamdulillah (ewah tetiba sarung jubah)

Tak daya nak taip panjang-panjang,
aku dah taip laju sampai Afghanistan,
tapi hurup yang keluar terkemut-kemut baru nak lintas Laut China Selatan
















Berikut adalah bukti lelemak aku telah mencair sebanyak 15%
Jangan terpedaya, Esah belakon saja...
2 minit selepas gambar ini diambil, stroller nyaris masuk longkang :))





















































Kecoh kan?
Macam anak kau sorang masuk skolah! Muahahahaha...



5 comments:

wardah @ fie shah on January 11, 2012 at 9:07 AM said...

Kakak, kalau anak kita masuk sekolah nnt pun kita akan buat catatan cenggini. Pastu tag hubby sebab golongan mereka selalu terlepas pembesaran anak. Kehkehkeh..

makcikrehan KJB on January 11, 2012 at 9:20 AM said...

betui wardah. kalo tak, depa x tau perit jerih mensekolahkn ank. cewahhh

littlehumblelynn on January 11, 2012 at 9:42 AM said...

Bab htr ank sekolah - terpaksa diswastakan.nk wat m/mana pg buta dg start enjin keta g keja.huhuhu

Munnafendy on January 11, 2012 at 11:45 AM said...

bukti lelemak akak susut tu memang dasyat..terus mengecut akak eh? hehe

Alin Marlini on January 12, 2012 at 10:45 AM said...

momen terindah anak2 harus diceritakan

ShareThis