Tuesday, January 31, 2012

Family Affairs

Posted by makcik rehan KJB at 9:45 AM
Assalamualaikum WBT

Walaupun rumahku kecik sekangkang Asrap
tapi aku gembira bila ada tetamu datang,
tambah-tambah lagi kalau yang datang tu adalah kelorga kulaan separitan
sebab senang aku nak memasak tanpa was-was
kena keji masak tak sedap pon aku buleh selamba buat muka tembok saja
Tapi jangan kelorga Minang aka konco-konco Nenek Onah
rela aku telipon Dominos Pizza order pizza 4-5 papan
aku masak tak sedap woi, KPI depa tinggi... nanti aku yang kesentapan! Hahaha



























Tambuk bersama kanak-kanak buah yang asek meraung berebut menan :))






























Si Tambuk lagi. Biasala... kalau dia ada, memang kompom kena jadi babysitter punya.






























Emak saya yang susah nak dirakamkan gambarnya :)































Wei Tam, hang sudah gemok!
Hapis nipih saja, hang dah 2 lapis tau :))
Aku? Aku berlapis-lapis takpa, sila jgn berani-berani nak mengata,
pasai aku kan kakakkkk... Kahkahkahkah!
































Asrap meraung nak ikut Tok Ayah balik kampung
Tok Ayah nak bawak balik... nanti buleh balik KL dgn Uncle J dia kononnya
Jangan nak carik pasal la Tok Ayah...
kat rumahni dok bekepit 24jam dengan mak dia pon asek merengek tak ketahuan punca
inikan pulak balik kampung 2 hari tanpa mak-bapak disisi... satu kampung buleh megren!

We are looking forward for our next Balik Kampung Trip on early March
Yeayyy!







2 comments:

littlehumblelynn on January 31, 2012 at 3:11 PM said...

Rehan

kalo kaum kita je penuh rumah takper..kalo kena kaum bapak dia mari..pinggan pun dok telek cap apa pakai..huhuhu

almaklumlah banyak pinggan free beli ubat gigi, sabun kat rumah aku..

sentap !!

makcik rehan KJB on January 31, 2012 at 3:37 PM said...

hahahaha... sian ko lyn. nasib aku baik sikit, takde la sampai camtu. cuma aku segan ler... depa sumer pandai masak. aku jer pandai makan! hahaha

ShareThis