Tuesday, January 10, 2012

K-pop 901

Posted by makcikrehan KJB at 8:23 AM
Assalamualaikum WBT

Tajuk agak kontolbesi, dengan harapan UV harini mencanak naik jadi 8K sejam
Prrrrffffttttt... (tiru forumer CARI, almaklum... semalam bizi meratib masalah negara)
Sakanla aku menyakat maknosia bernama Saiful dalam romahni semalam :))

Back to the future...
Ni dia K-pop version 901 aku buat malam tadi
pakai inti keledek, pakat mengentut dan mengembung la anak-beranak
punya penat aku menggelek tepung malam tadi kau tau...
mesin pusaka 20 tawon yang Nenek Onah bagi adalah NG pulak... adoihhh
penat aku mencuci-calat sampai berkilat... sekali gear dia dah tak pegun pulak dah



























Tengah-tengah taip, sekali kepala aku tersengguk daaa...
mengantuk yg hamat, korang buat caption sendiri kat gambor ekk.... chow!








6 comments:

littlehumblelynn on January 10, 2012 at 8:34 AM said...

Gebu sggh kpop tuh
aku lapor!!!!!

Me on January 10, 2012 at 8:54 AM said...

seronoknya tengok org pandai buat K-POP nie... bila eden nak pandai nieee

makcikrehan KJB on January 10, 2012 at 9:04 AM said...

Alahai... apolak susahnya kerul oi... pakai mould tu kan senang

Lynn, tergantung kpd pembuatnya. gebu pembuat maka gebulah hasilnya. boleh gitu? wakakakka

OneSimpleMother on January 10, 2012 at 11:48 AM said...

makcik, perkataan 'kontolbesi' itu memang sgt kontroversi. makcik tau dak makna dia dalam bahasa jawa? :D

makcikrehan KJB on January 10, 2012 at 1:47 PM said...

Mak Luqman, habaq mai apa makna dia dlm jawa. tiba2 ai berdebarr.... hahahaha

OneSimpleMother on January 11, 2012 at 9:19 AM said...

hehehe.. besi tu besi la kan.. perkataan depan perkataan besi tu maknaya asrap punya bibird.. kikiki..

ShareThis