Tuesday, January 24, 2012

Shawl dan Ipoh

Posted by makcik rehan KJB at 9:00 PM
Assalamualaikum WBT




























Kisah shawl nya begini, hari apetah haritu
Aku pegi Jalan TAR meneman Bini Daud mensoping
maklomla, orang nak naik keja setelah 2 tawon mensurikan diri di rumah kan
dia membeli baju dan tudom macam esok tu Jalan TAR nak bengkerap ko tau
dah tak pepasal aku pon terjebak beli shawl seperti dipakai oleh Esah di atas
balik romah, baru try letak atas kepala, Abam Aril ko dah tertoleh 2 kali sambil beliak-beliak mata
sebelum jadi bahan jenaka untuk seminggu, dan-dan aku buat ayat coverina :
Selendang ni ai beli untuk Esahhhhhh!

Kalau adik-adik nak imejin ahkak pakai shawl
sila bayangkan bola yang bulat yang dipakaikan shawl, ya begitu.
ai rest my case.






























Kisah Ipoh pulak begini...
Ahad tadi kawan sekolah Taayah nama Anis kawin kat Ipoh
Berdoyonlah para bekas pengganas sekolah datang makan nasik minyak
punya bersembang sampai tak ambik hal ke pengantin
sedar-sedar pengantin dah ada atas pelamin, melampau tak?

Orang lain semua datang dengan status 'sebenar'
aku sorang jer datang secara membujang, kau mampoo? kehkehkeh...
Makanya, sukacita dengan ini saya memberikan sekalung credit kepada somi terchenta
kerana dengan begitu sepotingnya telah melepaskan saya dari kandang pada hari Ahad lepas :))



2 comments:

littlehumblelynn on January 25, 2012 at 2:05 PM said...

wah..mencik tgk muka ko fair sgt...adakah essence mahal tuh telah berjaya membuktikan kesannya @ ko punya kulit mmg tahap gebu gitu.


cantikler kulit ko!!(bukan ayat bodek ok.)

jeles!!!!! xD

makcikrehan KJB on January 25, 2012 at 6:59 PM said...

aku tempek fondesen 8 lapis ler weiiii. kakakakaakakak

ShareThis