Wednesday, February 1, 2012

DDMR

Posted by makcik rehan KJB at 3:58 PM
Assalamualaikum WBT

Meh minum petang mehhh....

Aku, kalau dah reti satu2 benda tu kannn
Ituuuu jerla yang aku dok ulang-ulang buat
:))




























Kari aku menggagal semedang,
tu pon aku dah simpan semalaman, barula mempekat dan mensedap sikit.

Kau, kau, kau dan engkau di Sepang, Shah Alam, Bangsar, Putrajaya etc...
Engkau orang makan apa? :))







3 comments:

littlehumblelynn on February 1, 2012 at 6:03 PM said...

Tgh2 ank sakit aku bantai wat soto :-D

Maria Honey on February 1, 2012 at 8:32 PM said...

aku ni wanita bekerjaya..tak koser nak mengirai2 mcm ko..dengan tahap pemalas aku ni, sesuai sambal sardin jer dinner niehh..

Cik Kamoo on February 1, 2012 at 10:44 PM said...

wah cantiknye roti jala tu....rajinnye mengirai yek

ShareThis