Friday, February 17, 2012

Deco-deco

Posted by makcikrehan KJB at 10:45 AM
Assalamualaikum WBT

Eiii... cam nenek kebayan aku skang
Siang mengantuk, malam berjaga!
Habihla muka aku mengkedut sebelum waktunya... (skang blom kedut meh?)
Takpa, nanti buleh cocok kolagen cam hakak jena jin #tetiba

Aku takde modal temberang tapi aku nak jugak update blog, boleh?
Nasib baik ada modal bergambar. Rumah aku dah macam hutan!























Bilik kerja usahasawan memang camni. Kau diam!



























Senak perut aku tau. Hari-hari camni. Hari Jumaat lebih-lebih lagi.



























Boleh buat contest cari barang mensembunyi, kan?









... dan mengira duwet syiling!




Wei sapa baik dengan Rizalman?
Pi telipon dia sat, suh datang makeober romahtangga aku yang mengkelibut takde konsep nih
senak perut tengok romah aku dalam gambo-gambo di atas
Kot-kot pasni romah aku pulak boleh kluor dalam majelah...

Nak bibikkk... nak bibikkkk... nak bibikkkk
(mari meratib bersamaku)





9 comments:

*SiRibenMerah on February 17, 2012 at 10:49 AM said...

fuhyooooo..
tahniah kepada pencipta suasana indah ini..

jenuh lap peluh laa nk mengemas...

makcik rehan KJB on February 17, 2012 at 10:50 AM said...

Reben, ko ader bibik tak? pinjammmmm... huwaaaa :((

wardah @ fie shah on February 17, 2012 at 11:02 AM said...

kalau saya pun dah tak koser kemas byk2 kali..biarkan je..budak tidur baru lah mak jadi bibik..hehe

Me on February 17, 2012 at 11:42 AM said...

nak bibik nak bibik nak bibik....

littlehumblelynn on February 17, 2012 at 2:27 PM said...

rehan

nanti aku tepek gambar rumah aku edisi weekday..mesti ko takjub.,.heheheheh :)

ejaMaria on February 17, 2012 at 3:07 PM said...

hahaha... tahniah...
kita serupa... ;p

makcik rehan KJB on February 17, 2012 at 6:38 PM said...

Hahahaharrr... mari mari.. mari kita lawan sepah. supaya kita tidak merasa bersalah lagi selepas ni membiarkan rumah kite mensepah! hahaha

~Ku Mahu Itu ~ on February 17, 2012 at 7:26 PM said...

Singgah sini dr blog ana suzana. .
Kumahuitu.blogspot.com

rumah kemas jew pon rimas jugak kang klu bersepah tuan rumah menjeling2

-iLLa- on February 17, 2012 at 9:07 PM said...

usahasawan...akkakaka...

ShareThis