Thursday, March 22, 2012

Berhenti meratib :(

Posted by makcik rehan KJB at 7:59 AM
Assalamualaikum WBT

Hempuk kanak-kanak kat neseri jerla pasani.
Weekend kalau agak-agak umah bersepah macam Hutan Belum, panggillah cleaner bersihkan rumah.
Agak-agak rumput kat laman asek menumbuh, ko simen je terus! Senang idop.




Bak kata suami puan dibah sepang :
Gaji cikgu kat sana pon 150 hengget saja... sekali datang melesya mintak gaji ribu-ribu pullek.
Lempang nak?

Dasarrrrr!



4 comments:

Siti Asiah on March 22, 2012 at 8:52 AM said...

Senang idop ye kak...:)

makcik rehan KJB on March 22, 2012 at 9:12 AM said...

senang ler sikit kot. drp nak menghadap bibik yg demand gaji ribu riban. huhuhu

Syikin on March 22, 2012 at 11:02 AM said...

Kasik bil saja sama bibik.. Bil api, bil air, duit mkn, sewa umah.. Br puas ati.. Rakyat msia ponnmasih byk gaji bwh 700.. Ada org kesah??? Ohh sadis...
Upss hai makcik rehan..silent reader dah mula memberi komen:)

sW33tdARLiNG on March 22, 2012 at 11:48 AM said...

ko tak tgk ke TV3 semalam?? mmg takde pun perjanjian mcm tuu.... tp mmg ferahsan lerrr minah2 indon keje dlm umah ada hati nak gaji mcm secretary...

ShareThis