Monday, March 12, 2012

Bikin panas!

Posted by makcik rehan KJB at 8:44 AM
Assalamualaikum WBT

Tudung kat KJB dah restocked, tapi aku takdak model.
Model antarabangsat aku jauh sangat di Sepang nun
Anak menakan Abam Aril kau plak bizi tusyen, tahun ni nak SPM kanns...

Yang ada budak bertuah sorang ni saja
Tapi budakni bikin aku hangat hati
Bila gaya aku nak ketik kamera je kannnnnn

Ini hasil dia....
@&$%$&#+%& !!!



































Nak tak nak, ahkaaaaak jugak kena catwalk tawwww.....

























Tudung takdak awning tu wei. Giler cantik aku pakai kan?
Muntah darah? Pedulikkk.... pergi order sekarang :))




5 comments:

*SiRibenMerah on March 12, 2012 at 9:53 AM said...

phewittt~
model gitu..

mama iris on March 12, 2012 at 9:56 AM said...

rujuk kepada gambor model terakhir skali tu.....gambor pertama leh terima hakikat lg,gmbor kedua masih boleh bersabor,gambar ketiga blh beristighfar lagi,gambor ke4 rasa nak tampor.

meh no telepon, kot kalu kakak sentap ngan aku, nak lah aku menelepon kol 2 pagi kaaa......bukan kaaa??? =)

makcik rehan KJB on March 12, 2012 at 10:58 AM said...

kahkahkahkah kamuoranggggggggggg... sekali dapat pelung, kemain ngutuk haku kan!! kahkahkah

Adrina Adi on March 12, 2012 at 4:07 PM said...

kah kah kah. adoi lawak la ko ni rehan. okay ler tu hang jadi model. jimat banyak wooo...

ADAMSYAQ on March 12, 2012 at 8:18 PM said...
This comment has been removed by the author.

ShareThis